eDay News

Stay up to speed with all that is eDay
Thursday August 25th

Fashionblogger Negin Mirsalehi: ‘Social moet de kern zijn

“Ik zie mezelf ook niet als blogger, influencer of creator, maar meer als een merk. Wel heb ik me in de afgelopen jaren verbreed naar beauty en lifestyle. Het geeft me meer armslag en zorgt voor afwisseling in m’n posts.”

Mirsalehi heeft via Instagram een dikke drie miljoen volgers. Sinds een jaar is ze echter ook actief op Snapchat. “Je moet keuzes maken, je bouwt een high-end kwaliteitsmerk niet op met persoonlijke videofilmpjes op platformen als YouTube of Facebook. Daar scoren de verhalen die ik wil vertellen ook niet.”

Omzettechnisch gaat het NM Media Industries, het bedrijf dat ze met haar vriend – tevens haar manager – runt, ook voor de wind. “Elk jaar verdubbelt onze omzet. Ook de komende jaren. Maar alles wat we verdienen gaat linea recta terug in ons bedrijf. Een eigen productlijn bedenken, ontwerpen en verkopen vergt de nodige investeringen.”

Bron: emerce.nl

 

Counting the days

  • 133Days
  • 19Hours
  • 6Minutes
  • 1Seconds