Be what’s happening: ‘Live’ onmisbaar in contentstrategie

By: Susanne Stolwijk Session 6 12:40 — 13:10

Nu consumenten altijd en overal toegang hebben tot content, heeft ‘live’ content ineens een geheel nieuwe betekenis. Naast het overal en altijd bekijken van content, kan de kijker ook live over de content discussieren met vrienden op social media. Die platformen veranderen dan ook langzamerhand van social naar contentplatformen. Dit brengt nieuwe uitdagingen voor merken die de engagement zoeken met hun fans: hoe kunnen merken bijblijven met deze nieuwe vorm van content consumptie? Hoe kunnen merken de live omgeving op een relevante manier claimen? En hoe past dit binnen hun overall content strategie?

Twitter was een first mover in live-content. In de eerste drie maanden van 2017 leverde Twitter al 800 uur aan live-content aan haar gebruikers. Twitter’s livestream van de inauguratie van Trump trok 8,6 miljoen unieke kijkers. Ook kondigde CEO Jack Dorsey plannen aan om Twitter door te laten groeien toe een platform waar 24/7 live content te bekijken is.

De ontwikkelingen gaan snel, hoe blijf je bij in deze digitale ontwikkelingen? Susanne Stolwijk, verantwoordelijk voor de Twitter sales-afdeling bij BrandDeli, neemt het publiek op e-Day mee in de nieuwe live video trends in het digitale spectrum and zal enkele voorbeelden delen hoe je als merk live content op effectieve wijze kan inzett

Time is ticking…

356

days

1

Hours

35

Minutes

58

seconds

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter