Caroline
van Lieshout

Strategy Director OneShoe

About Caroline

Caroline van Lieshout heeft ruim 20 jaar ervaring in het bouwen van merken in FMCG, retail en dienstverlening. Ze heeft bij uiteenlopende reclamebureaus gewerkt. Bij haar laatste bureau FHV BBDO was zij als lid van het MT verantwoordelijk voor de afdeling strategie. Daarbij werkte ze op klanten als Schiphol, Zilveren Kruis, Eneco en Jumbo. De laatste jaren werkt Caroline als freelance Strategy Director aan zowel bureau- als opdrachtgeverszijde. Sinds april treedt Caroline op als merkstrateeg voor de opdrachtgevers van One Shoe zoals Kanker.nl en Eurail.

The Talk

Wijst jouw merkstrategie je de weg in de online wereld?

In deze sessie onderzoeken Jeroen Schoenmakers (Digital Consultant) en Caroline van Lieshout (Strategy Director) het spanningsveld tussen merkwaarden en converterende waarden, branding en conversie, usability en gevoel, sturing op merk of salestargets. Hoe zorg je dat je online de merkstrategie niet uit het oog verliest? Hoe maak je merkwaarden concreet in het digitale landschap en zorg je dat je als merk ook online daadwerkelijk doet wat het zegt? Wat voor consequenties hebben de keuzes die je hierin maakt?

Time is ticking…

356

days

1

Hours

35

Minutes

30

seconds

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter