Martijn
Muilwijk

Data Evangelist Macaw

About Martijn

Martijn Muilwijk is een ervaren Data Evangelist van Macaw die bedrijven met data driven ambities adviseert vanuit een strategisch perspectief. Martijn helpt organisaties zoals Univé, Basic Fit, Deloitte, Reed Business en Heineken om data, mensen, proces en technologie te combineren. Zodat hun Customer Engagement – en daarmee ook hun succes – groeit.

The Talk

Smart marketing based on smart insights!

Combineren van marketing data met sales en IT data. Doet jouw organisatie dat al? Door marketing, sales en analytics te laten samenwerken op strategisch, tactisch en operationeel vlak zorg je voor een slagvaardige organisatie die inspeelt op de toekomst. IT data is bijvoorbeeld bezoekersgedrag, marketingdata is klantgegevens. Beide kun je gebruiken om je CRM data te verrijken, en vanuit de kennis in je CRM kun je klanten, op al je kanalen, veel beter gaan bedienen.

Een vraag die wij vaak krijgen: Hoe ga je als bedrijf meer waarde halen uit investeringen die je al hebt gedaan. Is je marketing afdeling aligned met IT? Hoe doe je dat succesvol? Met de opkomst van Age of the Customer, Internet of Things, AR en Machine Learning komen er weer diverse mogelijkheden voor disruptie bij. Overal wordt data verzameld. Van de bonuskaart tot je navigatie, van online gedrag tot je vingerafdrukken. Zodra je de verbanden ziet, kun je pas echt interessante dingen gaan doen…

Jouw organisatie verzamelt ook data. Maar dit omzetten in iets bruikbaars is vaak een uitdaging. Ben je je bewust van de kansen en mogelijkheden? Als je je data-inzichten goed vertaalt, is een hogere conversie en omzet al snel te realiseren. Martijn Muilwijk legt namens Macaw uit hoe je met het meten van online gedrag,  kanaal-gebruik en patronen het gedrag van klanten kunt gaan voorspellen.

Time is ticking…

301

days

4

Hours

41

Minutes

28

seconds

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter