Susanne
Stolwijk

Head of Twitter Netherlands BrandDeli / Twitter

About Susanne

BrandDeli is sinds 1 januari 2017 exclusieve salespartner van Twitter en daarmee verantwoordelijk voor de verkoop van alle advertentiemogelijkheden op het platform. Om de kennis te behouden en de goede samenwerking met de bestaande relaties en klanten te continueren, trad een een deel van het salesteam van Twitter in dienst bij BrandDeli. Sinds augustus staat Susanne Stolwijk aan het hoofd van dit team. Susanne is in 2013 gestart bij Twitter als achtereenvolgend account manager en account director.

The Talk

Be what’s happening: ‘Live’ onmisbaar in contentstrategie

Nu consumenten altijd en overal toegang hebben tot content, heeft ‘live’ content ineens een geheel nieuwe betekenis. Naast het overal en altijd bekijken van content, kan de kijker ook live over de content discussieren met vrienden op social media. Die platformen veranderen dan ook langzamerhand van social naar contentplatformen. Dit brengt nieuwe uitdagingen voor merken die de engagement zoeken met hun fans: hoe kunnen merken bijblijven met deze nieuwe vorm van content consumptie? Hoe kunnen merken de live omgeving op een relevante manier claimen? En hoe past dit binnen hun overall content strategie?

Twitter was een first mover in live-content. In de eerste drie maanden van 2017 leverde Twitter al 800 uur aan live-content aan haar gebruikers. Twitter’s livestream van de inauguratie van Trump trok 8,6 miljoen unieke kijkers. Ook kondigde CEO Jack Dorsey plannen aan om Twitter door te laten groeien toe een platform waar 24/7 live content te bekijken is.

De ontwikkelingen gaan snel, hoe blijf je bij in deze digitale ontwikkelingen? Susanne Stolwijk, verantwoordelijk voor de Twitter sales-afdeling bij BrandDeli, neemt het publiek op e-Day mee in de nieuwe live video trends in het digitale spectrum and zal enkele voorbeelden delen hoe je als merk live content op effectieve wijze kan inzett

Time is ticking…

356

days

1

Hours

42

Minutes

50

seconds

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter