De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een merchandising strategie

Hoe realiseer jij dat klanten de juiste producten vinden en kopen?! Hoe realiseer jij een hoge conversie en tevreden klanten? Oftewel hoe creëer jij een slimme merchandising strategie!

Stefan van Opstal CEO en co-Founder van Tweakwise legt uit hoe jij door middel van een slimme merchandising strategie kan zorgen voor een 15% conversie groei.

Aan de hand van best practices van onder anderen kleertjes.com en Spar geeft hij antwoordt op de vragen:

  • Hoe creëer je een succesvolle merchandising strategie?
  • Welke impact heeft personalisatie op deze strategie en wanneer begin je met personaliseren van je aanbod?
  • En hoe verenig je de belangen van je eigen organisatie, je klanten en leveranciers in 1 transparante aanpak. 

Aan het eind van de sessie weet jij welke stappen je moeten nemen om een slimme merchandising strategie toe te passen op jouw platform.

Click here to register for this talk

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter