Dromen, overtuigen, bouwen: de digitale transformatie van Partou

By: Leon Koppenol (Partou) Stage 4 10:55 — 11:25

NL

Dutch session

In deze sessie bespreekt Leon de digitale transformatie van Partou, een kinderopvangorganisatie die actief is in drie landen.

Met 80.000 kinderen, 12.500 medewerkers en 900 locaties zag Partou zich geconfronteerd met personeelstekorten en andere uitdagingen in de sector. Dit leidde tot de ontwikkeling van een nieuw digitaal platform, in samenwerking met Move Agency, om de organisatie efficiënter en toekomstbestendig te maken. Het platform is modulair opgezet, waardoor het makkelijk aanpasbaar en schaalbaar is. Het kan geïntegreerd worden met de bestaande IT-structuur en biedt flexibiliteit voor toekomstige groei.

In zijn talk legt Leon uit hoe het project tot stand kwam en welke strategische keuzes er zijn gemaakt. Hij bespreekt ook hoe alle belanghebbenden bij het proces werden betrokken en hoe er werd omgegaan met bestaande leveranciers. Tot slot benadrukt hij het belang van het vinden van een partner die niet alleen levert, maar ook waarde toevoegt aan het proces.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter