Paneldiscussion: Data & Dance

Als dj, evenement of festival vorm je een netwerk. Content is daarin de drijvende kracht: het stelt je in staat stelt verbinding te maken en houden met je klanten en fans. Data is een grote toegevoegde, sturende factor en economische waarde voor het bedrijf. Hoe zet je dit als artiest of festival succesvol in en wat moet je vooral niet doen? In deze sessie delen de experts achter een aantal van de meest succesvolle festivals en artiesten van het moment de meest creatieve, succesvolle voorbeelden, maar ook de grootste blunders van de afgelopen jaren. Wat kunnen we daarvan kunnen leren als marketeers? Welke marketingkanalen, strategieën en samenwerkingen bepalen wie er nu succesvol is in de muziekindustrie, en hoe ziet dit eruit de komende 5 jaar? Welke nieuwe ontwikkelingen zijn er gaande en in welke expertise en vaardigheden moeten teams investeren om frontrunners te blijven op dit gebied?

Time is ticking…

321

days

23

Hours

23

Minutes

48

seconds

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter