Van ‘waste of time’ naar ‘time well spent’

By: Martijn van Geelen (eBay - Marktplaats 2dehands/2ememain) Stage 5 10:55 — 11:25
Dutch session

Consumenten accepteren online advertising, maar zien het jammer genoeg nog vaak als een noodzakelijk kwaad of afleiding van wat zij daadwerkelijk online komen doen. Merken en publishers voegen eerder meer dan minder prikkels en dus afleiding toe aan de gebruikservaring.

Martijn van Geelen van Marktplaats en 2dehands/2ememain laat zien dat dit ook anders kan. Hij deelt zijn visie over de belangrijke rol die merken en marketeers kunnen spelen in het vergroten van het succes van consumenten. Bijvoorbeeld door hun keuzestress te verlagen.  

Van Geelen laat zien hoe Marktplaats en 2dehands met slimme combinaties van relevante boodschappen mensen niet langer maar juist korter op het platform laat komen, doordat advertising hen sneller naar hun doel leidt. Van waste of time naar time well spent. 

Time is ticking…

321

days

23

Hours

56

Minutes

28

seconds

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter