Arno
Otto

Chief Transformation Officer Talpa Network

About Arno

Arno Otto is als Chief Transformation Officer binnen de directie van Talpa verantwoordelijk voor de transformatie strategie.

Arno Otto was eerder MD bij DoubleClick (nu Google), VNU (nu Sanoma) en United Internet (Duitsland). Bij RTL zorgde hij onder andere voor de digitale transitie naar video on demand (Videoland) en voor zijn aantreden bij Talpa gaf hij leiding aan de digitale ad-tech stack van ProSiebenSat1 (Duitsland).

The Talk

Een innovatieagenda voor de Nederlandse media

De Nederlandse mediasector is in ontwikkeling en moet concurreren met internationale media en techbedrijven. In het afgelopen jaar heeft de ‘industrietafel’ van Nederlandse mediabedrijven met elkaar overlegd om te komen tot een gezamenlijke innovatieagenda. Een bijzonder onderdeel hiervan betreft een gedeelde visie op onder andere decentrale data. Arno Otto zal ons als voorzitter van de innovatie werkgroep van die industrietafel media meenemen in de actuele status van de groep.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter