Denis
Doeland

Adviseur Business Intelligence, Social Media en Internet Strategie DDMCA

About Denis

Denis Doeland is vanaf 1993 actief in de muziek-industrie (Dance). Hij startte bij platenwinkel Bad Vibes van waar de eerste muziekactiviteiten van ID&T starten. In zijn 18-jarige carrière bij ID&T heeft Denis zich bezig gehouden met de exploitatie van intellectueel eigendom en de online activiteiten van ID&T, Q-Dance en Sensation.

Als specialist in de digitale wereld helpt Denis tegenwoordig bedrijven en organisaties internet en social media toe te passen om zo te voldoen aan de nieuwe verwachtingen van fans, klanten, medewerkers en andere betrokkenen

Denis Doeland has been active in the music industry (Dance) since 1993. He started at record store Bad Vibes from where the first music activities of ID&T started. In his 18-year career at ID&T, Denis has focused on the exploitation of intellectual property and the online activities of ID&T, Q-Dance and Sensation.

As a specialist in the digital world, Denis nowadays helps companies and organizations to apply internet and social media to meet the new expectations of fans, customers, employees and other stakeholders.

The Talk

Paneldiscussion: Data & Dance

Als dj, evenement of festival vorm je een netwerk. Content is daarin de drijvende kracht: het stelt je in staat stelt verbinding te maken en houden met je klanten en fans. Data is een grote toegevoegde, sturende factor en economische waarde voor het bedrijf. Hoe zet je dit als artiest of festival succesvol in en wat moet je vooral niet doen? In deze sessie delen de experts achter een aantal van de meest succesvolle festivals en artiesten van het moment de meest creatieve, succesvolle voorbeelden, maar ook de grootste blunders van de afgelopen jaren. Wat kunnen we daarvan kunnen leren als marketeers? Welke marketingkanalen, strategieën en samenwerkingen bepalen wie er nu succesvol is in de muziekindustrie, en hoe ziet dit eruit de komende 5 jaar? Welke nieuwe ontwikkelingen zijn er gaande en in welke expertise en vaardigheden moeten teams investeren om frontrunners te blijven op dit gebied?

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter