Dolly
van den Akker

CEO MMMatter

About Dolly

Dolly van den Akker is CEO van MMMatter, een netwerk van strategisch communicatie- en contentagencies. Dolly is tevens managing director van contentmarketingbureau MPG, een van de bureaus binnen het netwerk. Dolly werkte in verschillende marketing en managementfuncties eerder voor Sanoma, Hill & Knowlton en McDonalds. Dolly is 49 en woont samen met haar twee kinderen in Amstelveen.

The Talk

Merken die er nu niet toedoen voor consumenten gaan de boot missen

Het is een kansrijke tijd voor merken want consumenten staan wijd open om hen echt een rol te laten spelen in hun leven. Merken kunnen, en moeten, er daarom toedoen! Want mensen verwáchten dat merken positieve impact maken. Zowel in hun eigen leven als voor de maatschappij. 

Leer hoe de juiste content merken en consumenten verbindt en merken futureproof maakt en houdt. De rol van meten, shopper insight versus consumer insights en het belang van de emotionele connectie. Als merken die handschoen nu niet oppakken zouden ze de boot wel eens kunnen missen.

Click here to register for this talk

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter