Felix
Schlenther

Head of Sales Zenloop

About Felix

Felix is ​​Head of Sales bij Zenloop. Samen met zijn team adviseert Felix digital companies bij het opzetten van een customer experience management systeem. Felix  studeerde bedrijfskunde in Hamburg en  stond aan de wieg van sales teams bij verschillende software start-ups. Als veelgevraagd spreker stond hij op diverse conference podia, zoals OMR, Internet World, CX1 en DMEXCO over CX en customer loyalty en centricity

The Talk

Experience Management – De kern van succesvolle bedrijven

Customer First – het basisidee van Customer Experience Management is niets nieuws. De bedrijven die er in slagen om de klantervaring te optimaliseren en de klant écht centraal te stellen, bouwen aan een succesvolle en duurzame klantrelatie.

Maar hoe verbeter je de klantloyaliteit met NET Promotor System (NPSR)?  Felix Schlenther legt uit hoe je NPS  op verschillende touchpoints door de gehele customer journey benchmarkt.  Aan de hand van cases van Internetstores, Douglas, Deichmann en HelloFresh. Hij laat hij zien hoe je vervolgens met behulp van automatische feedback analyse, processen direct inzichtelijk maakt en verbetert. Je wilt niet alleen inzichtelijk hebben dat een klant ontevreden is, maar je wilt ook graag de beweegredenen van een twijfelende klant begrijpen en natuurlijk direct proactief ingrijpen.

Time is ticking…

10

days

18

Hours

4

Minutes

55

seconds

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter