Harry
Dekker

Media director Unilever

About Harry

Harry Dekker begon zijn carrière bij Lever Fabergé, dat werd overgenomen door Unilever, een van ’s werelds grootste adverteerders. Sinds 1995 is hij bij Unilever Media Director en speelt hij daarom een belangrijke rol in de reclamewereld. Hij volgt de dynamiek in de maatschappij en bij de consument. Die leidt ertoe dat de marketingactiviteiten en media-inzet van het bedrijf continu worden aangepast.

The Talk

Merken in een gefragmenteerde wereld vol kritische consumenten

Hebben merken nog wat te betekenen in de 21ste eeuw? De markt fragmenteert en consumenten laten zich steeds minder wijsmaken. Kortom: de problemen waar merken voor staan en hoe ze deel van de oplossing kunnen worden.

Mensen worden, ook als consument, steeds veeleisender. Thema’s als het klimaat, vervuiling en verspilling, en sociale gerechtigheid zijn zaken waar ze zich zorgen over maken, en waar ook bedrijven en merken op worden aangekeken. Tegelijkertijd leiden verschillende prioriteiten juist tot fragmentatie, een maatschappij waarin de één dit belangrijk vindt en de ander dat. In die wereld lijken merken lijken soms iets uit het verleden. Emerce sprak met mensen uit het vak over wat merken moeten en kunnen doen om een nieuwe rol te vervullen.

Click here to register for this talk

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter