Judith
Dudok

Research Lead Havas Media

About Judith

Judith Dudok heeft 12 jaar ervaring als media onderzoeker. Zij begon haar carrierere bij GfK en heeft in haar loopbaan een enorme passie ontwikkeld voor het zo goed mogelijk in kaart brengen van de effectiviteit van media campagnes. Momenteel is Judith als Research Lead verantwoordelijk voor de Research & Insights afdeling van Havas Media in Amsterdam. Naast het meten van campagnes houdt ze zich hier voortdurend bezig met het goed onderbouwen van media strategieën op basis van betekenisvolle marktinzichten en data.

The Talk

Merken in een gefragmenteerde wereld vol kritische consumenten

Hebben merken nog wat te betekenen in de 21ste eeuw? De markt fragmenteert en consumenten laten zich steeds minder wijsmaken. Kortom: de problemen waar merken voor staan en hoe ze deel van de oplossing kunnen worden.

Mensen worden, ook als consument, steeds veeleisender. Thema’s als het klimaat, vervuiling en verspilling, en sociale gerechtigheid zijn zaken waar ze zich zorgen over maken, en waar ook bedrijven en merken op worden aangekeken. Tegelijkertijd leiden verschillende prioriteiten juist tot fragmentatie, een maatschappij waarin de één dit belangrijk vindt en de ander dat. In die wereld lijken merken lijken soms iets uit het verleden. Emerce sprak met mensen uit het vak over wat merken moeten en kunnen doen om een nieuwe rol te vervullen.

Click here to register for this talk

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter