About Michel
Michel Doens is Managing Partner van Sition, dat hij in 2000 oprichtte. Met meer dan twintig jaar ervaring in e-commerce adviseert Michel bedrijven bij e-commerce implementaties, van ontwerp tot realisatie en integratie.
The Talk
10.000 consumenten over hoe retailers succesvol kunnen zijn in 2024 en daarna
In deze sessie zal Emile Boelens exclusieve inzichten onthullen uit een enquête onder 10.000 Europese consumenten, en een nieuw perspectief bieden op wat online shoppers van retailers verwachten in 2024 en daarna. Hij duikt in de belangrijkste factoren die het consumentengedrag vormgeven, waaronder het economische landschap, veranderende bestedingspatronen en veranderende voorkeuren in betaalmethoden.
Wat zijn de essentiële functies die conversies en klantloyaliteit stimuleren? Hoe kunnen retailers zich aanpassen aan een snel veranderende markt? Kijk mee terwijl de trends die de toekomst van e-commerce zullen bepalen worden verkend. Ontdek waarom consumenten de ene retailer boven de andere verkiezen en hoe je voorop kunt blijven lopen door een naadloze winkelervaring te bieden.
Deze presentatie zit boordevol bruikbare inzichten en biedt een routekaart voor retailers die hun online strategieën willen verbeteren en willen voldoen aan de veranderende eisen van moderne consumenten.