Wim
La Haye

Founder & Commercial director Bluebird Day

About Wim

Wim La Haye is co-founder van Bluebird Day. Als commercial director is Wim eindverantwoordelijk voor commercie, marketing en strategie. 

Daarnaast is Wim voorzitter van de expertgroep Shopping2030, waarin hij vanuit ShoppingTomorrow samen met vooraanstaande experts onderzoek doet naar de wijze waarop consumenten in 2030 winkelen en hoe Nederlandse retailers en merken zich hierop kunnen voorbereiden.

The Talk

Shopstreaming: waarom moet je er nu op inspringen?

Shopstreaming is booming in China en verovert snel markt in de rest van de wereld. Shopstreaming is een combinatie van live streaming en e-commerce. Nu horen we je denken: lijkt dat niet heel veel op de ouderwetse Tel Sell programma’s? 

John Beerens organiseerde onlangs een eerste shopstreaming event in Nederland, gericht op het inspireren van consumenten, kappers en haarstylisten.  Wat zijn de learnings van deze shopstreaming sessie? Hoe is het anders dan het oude Tel Sell format? Wat is er nodig om een goed shopstreaming event te organiseren en waarom moet je er nu op inspringen?

Click here to register for this talk

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter