Verdubbel de impact van je media-investering voor online video

By: Jesper Cederäng (OMD) Stage 5 16:00 — 16:30

ENG

English session

Jesper Cederäng zal tijdens zijn sessie bespreken hoe OMD de waarde van marketing voor hun klanten inzichtelijk maakt en tevens hiervoor bewijslast creëert.

De focus ligt op het optimaliseren van online video-advertenties, waarbij niet alleen wordt gekeken naar mediakosten, maar vooral naar de daadwerkelijke impact van de campagne. Door gebruik te maken van Channel Factory’s technologie, zorgen ze voor een volledige brand safe en suitable omgeving voor de betreffende merken, wat de impact van de advertenties ten goede komt.

In plaats van alleen te streven naar de laagste kosten per duizend vertoningen (CPM), richt Jesper zich voornamelijk op Return on Ad Spend (ROAS), wat een veel betere graadmeter is voor de performance van een campagne. Uit de case study blijkt dat de inzet van deze technologie niet alleen veel betere resultaten oplevert dan de concurrentie, maar hierdoor ook de effectiviteit voor inzet van online video verdubbelt.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter