Some of the world’s most inspired thinkers and do-ers:

BRINGING YOU TO THE FUTURE FIRST.

Scott
Anthony

Managing director, Innosight On: Breaking Down the Barriers to Innovation

Babusi
Nyoni

CEO, Sila Health On: AI for Africa – from dance to diagnosis

Bob
de Jong

Deepfake & A.I Artist, DiepNep On: Real Fakes

Rachel
Stones

Business Development Innovation Lab, Epic Games On: How Epic Games takes us from real to unreal

Nick
Bailey

Creative Partner & CEO, futurefactor On: The Death of Spin - The Humane Future of Unmediated Brands

Max
Tau

Senior Manager, Analytics & Business Intelligence, PVH Europe On: Fighting Fear with Facts

Arnoud
Bladergroen

Chief Design Thinking, KLM Royal Dutch Airlines On: Design thinking & management: verandering van binnenuit

Pim
de Bilde

Creati, Iron Films On: De toekomst van de media is dichterbij dan je denkt

Dennis
de Zwaan

Manager Marketing, DPG Online Services On: Hoe merken groeien: wekelijks 5000+ unieke creatives als brandstof

Paul
Snijder

Artist, Digital NFT On: Het geld verdienen van de toekomst is hier

Wim
La Haye

Founder & Commercial director, Bluebird Day On: Shopstreaming: waarom moet je er nu op inspringen?

Ruud
Dankers

Creative Lead, TDE On: Het geld verdienen van de toekomst is hier

Maarten
Verhey

Executive Director, GIG On: Shopstreaming: waarom moet je er nu op inspringen?

Natasja
Paulssen

Founder, 4DR Studios On: De toekomst van de media is dichterbij dan je denkt

Sarina
von Reth

Producent, Kaap Holland Series On: De toekomst van de media is dichterbij dan je denkt

Judith
Dudok

Research Lead, Havas Media On: Merken in een gefragmenteerde wereld vol kritische consumenten

Christiaan
Eisberg

CEO, Straight Fire On: Het geld verdienen van de toekomst is hier

Julien
van Dorland

Artist, Digital On: Het geld verdienen van de toekomst is hier

Christel
Sieling

Co-founder, Odyssey On: Het geld verdienen van de toekomst is hier

Wienke
Truijen

Head of Marketing Strategy & Innovation, A.S. Watson Health & Beauty Benelux On: Merken die er nu niet toedoen voor consumenten gaan de boot missen

Harry
Dekker

Media director, Unilever On: Merken in een gefragmenteerde wereld vol kritische consumenten

Chris
Park

Senior Program Manager, Microsoft On: Time to Act: 1st Party Data is the New Gold

Clarissa
Filius

Senior SEO Specialist, Booming (becoming iO) On: SEO Local based Marketing: The Future of Retail

Claude
Springer

Managing Director Social, Meltwater On: Driving Growth with Social Media

Patrick
van der Vliet

Executive Creative Director, Emakina On: 9 waardevolle lessen van hardgroeiende opdrachtgevers

Maaike
van der Hoeven

Stichting Laurens, Directiesecretaris On: Hoe service design de toekomst voorstelbaar en verandering tastbaar maakt

Marlies
de Gooijer

IN10 Design & Innovation Agency, Brand Strategy Director On: Hoe service design de toekomst voorstelbaar en verandering tastbaar maakt

Clemmentijn
Treinen

Commercial Director, Microsoft Advertising On: De grote verandering: hoe bereik je de ‘nieuwe’ consument online?

Anne Marije
de Vries Lentsch

Chief commercial officer, Hearst On: Data als fundament voor branded content: zo bouw je een succesvolle campagne

Lucien
Schut

Omnichannel strategie manager, Dille & Kamille On: 3 success factors for E-Commerce in a Post-Pandemic World

Host: Jaspar
Roos

Innovation Expert, Limpid & Co and Humanandtech.com

Host: Monique
van Dusseldorp

Host, van Dusseldorp

Host: Ronald
ter Voert

Host, EDAY

Host: Krijn
Schuurman

Host, Schuurman

Host: Eric
van Hall

Host, CopyRobin

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter