De kracht van Human Loyalty: bouwen aan langdurige klantrelaties

By: Tui Six (Merkle Nederland), Didric van den Borne (Merkle Nederland) Stage 4 14:55 — 15:25

NL

Dutch session

In een tijd waarin klantenaandacht versnipperd is en traditionele loyaliteitsprogramma’s tekortschieten, introduceert Tui Six, managing director bij Merkle, het concept Human Loyalty.

Dit concept richt zich op het opbouwen van duurzame relaties door middel van menselijke verbinding. Hierbij staat de connectie tussen merkwaardes en de klantverwachtingen centraal.

Onderzoek toont aan dat emotioneel betrokken klanten tot twee keer meer uitgeven en loyaal blijven aan merken die ze vertrouwen. In plaats loyaliteitsprogramma’s alleen in te laten spelen op transactionele aspecten, pleit Merkle ervoor deze te verdiepen met emotionele componenten.

Door te investeren in emotionele loyaliteit transformeer je klanten tot merkambassadeurs en versterk je de klantrelatie op de lange termijn.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter