Marketing effectiviteit meten: van snelle ROI shots naar echte impact

By: Youri Harmsen (Springbok) Stage 7 14:15 — 14:45

NL

Dutch session

Jaarplannen maken, bonussen uitdelen en functioneringsgesprekken voeren: als marketeer ken je de cyclus maar al te goed. De druk om snelle resultaten te laten zien is enorm. Tegelijkertijd weet je ook dat échte, duurzame groei een lange adem vergt.

De verleiding om makkelijke, meetbare resultaten via digital marketing te laten zien is groot, terwijl de roep om focus op merkbouw ook luider wordt verspreid sinds lange tijd.

Hoe navigeer je door deze paradox? In deze sessie duiken we in de wereld van marketing effectmetingen. We ontrafelen de mythes rondom attributie, MMM, brand tracking en A/B-testing. Met concrete praktijkvoorbeelden van bijvoorbeeld Sligro en Zeeman laten wij je zien hoe je blijvende impact creëert en tegelijkertijd je eigen succes veilig stelt.

Ben jij klaar om de status quo uit te dagen en marketing te bedrijven die écht verschil maakt? Kom dan luisteren naar dit verhaal en ontdek hoe je zowel je organisatie als je eigen carrière naar een hoger niveau tilt.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter