Odido en Springbok: creatie van een ‘cutting edge’ marketinglandschap

By: Marlous Been (Odido), Stan Dorgelo (Springbok ) Stage 7 12:40 — 13:10

NL

Dutch session

In deze sessie bespreken Springbok en Odido de uitdaging om naar een cutting-edge digital data landschap toe te werken tijdens de Rebranding van Odido.

Met de opkomst van AI zal data een nog meer prominentere rol gaan krijgen binnen organisaties. Ondanks de inzet en samenwerking binnen organisaties om de kracht van AI te verwaarden, blijft het end-to-end beheer van data echter een uitdaging. Hierdoor blijft de datakwaliteit te laag, wat de ruimte tot groei voor verdere innovaties als AI beperkt. Een data landschap dat betrouwbaar, robuust en flexibel is, is daarom van vitaal belang.

Marlous en Stan nemen jullie mee in het proces van Rebranding binnen Odido en de impact op het digitale domein. Hoe Odido de overgang heeft gemaakt van UA360 naar de ‘gevreesde’ GA4, en hoe een tumultueuze tijd ook kan leiden tot kansen voor groei. En daarmee het opzetten van een ‘cutting edge’ data landschap dat klaar is voor de toekomst.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter