NL
In een wereld waarin we dagelijks worden overspoeld door content is de vraag: hoe val je nog op? Hoe zorg je ervoor dat mensen niet gedachteloos doorscrollen, maar even stoppen en impact ervaren? Boyan van der Heijden (Mediahuis) neemt je mee in de geheimen achter een effectieve cross-channel contentstrategie.
Van TikTok tot de nieuwsapp: het speelveld is groter én complexer dan ooit. Het traditionele idee van één platform of één website is verleden tijd. Succesvolle merken bewegen zich soepel tussen kanalen en weten precies hoe ze hun tone of voice en content moeten aanpassen aan de dynamiek van elk platform.
Mediahuis laat zien hoe hun merken de slag maken van traditionele websites naar volwaardige crossmediale merken. Denk aan Dumpert, dat is uitgegroeid tot het grootste Instagram-account van Nederland. Of Autovisie, dat terrein verovert op TikTok en YouTube door autoliefhebbers te bereiken waar zij zich écht bevinden.
Ontdek tijdens deze sessie hoe je digitale strategie niet alleen bereik oplevert, maar ook verbinding creëert met je doelgroep.
Kortom: een inspirerende deep dive in hoe Mediahuis de kracht van verbinding en merkbeleving gebruikt om impact te maken in een multi-channel wereld.