Anne
Derksen

Lead digitale strategie Perplex Digital

About Anne

Anne Derksen is digitaal strateeg bij Perplex. Nadat ze in 2015 haar Master in bedrijfscommunicatie & digitale media behaalde, heeft ze altijd in de digitale wereld gewerkt voor diverse grote klanten en projecten. Sinds 2022 werkt zij met veel plezier bij Perplex, waar ze dagelijks strategische vraagstukken van klanten aanpakt en deze vertaalt naar effectieve digitale oplossingen.

The Talk

Digitale Innovatie in het OV: slimme on- en offline klantreis uitgelegd

In deze sessie neemt Anne Derksen je mee op een inspirerende reis waarin zij laat zien hoe haar team het Umbraco CMS inzet om een brug te slaan tussen de fysieke en digitale wereld binnen het openbaar vervoer.

Tijdens haar presentatie demonstreert ze hoe een reiziger met één geïntegreerde oplossing een naadloze ervaring krijgt: van het plannen van een reis tot het ontvangen van realtime updates onderweg. Ze bespreekt hoe dit systeem niet alleen zorgt voor een soepelere interactie via zowel website als mobiele app, maar ook de informatiezuilen op stations integreert, waardoor de reiziger altijd toegang heeft tot relevante informatie, ongeacht het kanaal dat wordt gebruikt.

Anne laat zien hoe deze aanpak niet alleen bijdraagt aan een hogere klanttevredenheid, maar ook zorgt voor meer operationele efficiëntie en kostenbesparingen voor de vervoersorganisatie. Bovendien vertelt ze hoe deze innovatieve oplossing heeft geleid tot erkenning, met het winnen van de Most Innovative Solution tijdens de Umbraco Awards 2024. Door middel van praktijkvoorbeelden en resultaten toont Anne aan hoe technologie een belangrijke rol speelt in de toekomst van het openbaar vervoer.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter