Nina
Tomasoa

Product & Business Development Manager Mediahuis

About Nina

Nina heeft meer dan twaalf jaar ervaring in de digitale media. Ze begon als Marketeer en ontdekte al snel haar passie voor de digitale wereld. Bij Bannerconnect (nu onderdeel van GroupM) zette ze samen met de markt de eerste stappen in programmatic advertising en groeide ze uit tot een expert. Vervolgens breidde ze haar expertise verder uit aan de publisherszijde, bij zowel DPG Media als Mediahuis, waar ze als digitaal specialist werkte. Tegenwoordig is Nina als product manager verantwoordelijk voor de digitale advertentiemogelijkheden bij Mediahuis.

The Talk

Bereik succesvol je doelgroep in een dynamische digitale wereld

Tijdens deze sessie op EDAY duiken Hatice en Nina in de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van doelgroepbereik.

Ontdek hoe Mediahuis als publisher succesvol omgaat met de uitdagingen van een snel veranderende digitale omgeving. Leer hoe redacties inspelen op de veranderende behoeften van hun publiek en ontdek welke advertising strategieën effectief zijn in een digitale wereld die nooit stil staat.

Ontvang waardevolle inzichten en praktische tips om met jouw merk voorop te blijven lopen en je doelgroep effectief te bereiken. Mis deze kans niet om te leren van experts en je kennis te vergroten.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter