Rick
Hoving

Head of E-Commerce iO

About Rick

Rick Hoving is Head of E-Commerce bij iO en verantwoordelijk voor digitale commerceplatformen voor toonaangevende merken. Met ruim 15 jaar ervaring, onder meer bij ASICS, is hij expert in product findability, digitale strategie en data-gedreven marketing. Hij leidt een multidisciplinair team dat werkt aan schaalbare en innovatieve commerce-oplossingen. Rick focust op hoe merken relevant blijven in een snel veranderend landschap. Zijn interesse gaat uit naar technologieën als generative commerce en transactionele AI.

The Talk

DIGITAL COMMERCE CONNECT

Met Rick Hoving in gesprek over:
Van productfinders naar G-Commerce

Conversational interfaces en generatieve AI beloven snellere keuzes, betere personalisatie en hogere conversie. Maar hoe ver zijn bedrijven daar écht mee? Wat werkt al in de praktijk en wat (nog) niet? Hebben organisaties hun data op orde? En hoe houd je merkbeleving overeind als de klantreis wordt overgenomen door algoritmes?

A talk with Dana Mikhailova about:
Unlocking Value Through Synthetic Insight

This session will showcase Synthetic Audiences, EPAM’s research accelerator, and explore how synthetic research can unlock significant value for different people across an organization, from leadership to research teams. Synthetic Audiences enables a rapid, in-depth understanding of the needs of different audiences by creating synthetic personas that mimic human-like interactions.
The session will feature a live demo of the tool, with a practical walk-through of its capabilities, followed by a discussion on its applications and the opportunities it creates for rethinking research and decision-making.

 

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter