Tui
Six

Managing Director Merkle Nederland

About Tui

Tui werkt sinds 2024 bij Merkle en is als Managing Director verantwoordelijk voor Merkle Nederland. Met meer dan 16 jaar ervaring in digital, e-commerce en strategie, heeft Tui een uitgebreide achtergrond opgebouwd in zowel bureau- als klantzijde. Tui begon haar carrière in 2008 en heeft sindsdien gewerkt bij gerenommeerde bedrijven zoals Dept, Technische Unie, Knab en Accenture Song.

Met Merkle richt Tui zich op het vereenvoudigen en relevanter maken van digitale diensten & producten, met als doel mensen beter te bereiken en waarde te creëren voor klanten.

The Talk

De kracht van Human Loyalty: bouwen aan langdurige klantrelaties

In een tijd waarin klantenaandacht versnipperd is en traditionele loyaliteitsprogramma’s tekortschieten, introduceert Tui Six, managing director bij Merkle, het concept Human Loyalty.

Dit concept richt zich op het opbouwen van duurzame relaties door middel van menselijke verbinding. Hierbij staat de connectie tussen merkwaardes en de klantverwachtingen centraal.

Onderzoek toont aan dat emotioneel betrokken klanten tot twee keer meer uitgeven en loyaal blijven aan merken die ze vertrouwen. In plaats loyaliteitsprogramma’s alleen in te laten spelen op transactionele aspecten, pleit Merkle ervoor deze te verdiepen met emotionele componenten.

Door te investeren in emotionele loyaliteit transformeer je klanten tot merkambassadeurs en versterk je de klantrelatie op de lange termijn.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter