Fabian
Kolk

CRM Project Manager Miele

About Fabian

Fabian heeft veel affiniteit met CRM en klantloyaliteit door zijn achtergrond en ervaring in diverse sectoren. Hij begon met een stage & verschillende key account-posities bij Payback, het grootste multi-partner loyaliteitsprogramma van Duitsland om vervolgens aan de slag te gaan bij Lidl met het loyaliteitsprogramma Lidl Plus, wat meer dan 50 miljoen gebruikers heeft in Europa. Sinds 2021 ondersteund hij het CRM team van Miele door de wereldwijde uitrol van het Customer Experience Platform (Bloomreach) aan te sturen.

Fabian heeft een Master of Science van de Copenhagen Business School.

The Talk

Improving Revenue and Customer Centricity via Marketing Automation

Miele is in the midst of a fundamental (digital) transformation. This results in big changes within the organization, and requires flexibility from its employees and the right systems in place to enable this change. During this session, you’ll get a behind-the-scenes look at Miele and how marketing automation is contributing to the D2C strategy of this German family business that’s been around for almost 125 years.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter