Innovatie en inzichten van Expedia: een naadloze klantervaring creëren

By: Jochen Koedijk (Expedia Group) Stage 1 12:40 — 13:10

NL

Dutch session

Neem deel aan deze verhelderende sessie met Jochen Koedijk, Chief Marketing Officer bij Expedia Group, terwijl hij de complexiteit van het winnen van klantloyaliteit in een multi-brand, multi-platform omgeving onderzoekt. Expedia Group stond voor de uitdaging van geïsoleerde merken die concurreerden om marktaandeel, en de oplossing was vereenvoudiging en unificatie.

Jochen zal een kijkje achter de schermen geven in de opmerkelijke transformatie van Expedia Group. Door een diepgaand begrip te krijgen van reizigersgedrag, is het bedrijf succesvol overgestapt van het beheren van een portfolio van individuele merken naar het creëren van een samenhangende familie van merken. Deze strategische zet is ondersteund door een uitgebreide technologische transformatie, waardoor Expedia Group geavanceerde marketingtechnieken kan benutten.

Tijdens deze sessie zal Jochen inzichten delen in hoe Expedia Group op zinvolle manieren met klanten omgaat, waarbij hij het belang van innovatie benadrukt om voorop te blijven lopen bij het voortdurend veranderende consumentengedrag en trends. Hij zal de strategieën bespreken die worden gebruikt om de voordelen van het kiezen van Expedia’s merken te laten zien en hoe deze inspanningen de klantloyaliteit en -tevredenheid stimuleren.

Deze sessie is perfect voor marketeers, merkmanagers en bedrijfsleiders die meer inzicht willen krijgen in de complexiteit van merkunificatie en klantbetrokkenheid.

Want to be the first to receive updates?

Sign up for the newsletter